Saturday 2 September 2017

Någon Trade Forex For A Levande


Ja. Konsekvent strategi är en nyckel för att lyckas i Forex. Strategin måste överväga grundläggande och tekniska element. Strategin måste överväga din förskjutning i tidsramen, säg: Jag är länge på amerikanska dollar tills FED fortsätter med åtstramningspolitiken eller jag är kortfattad på EURO tills ECB fortsätter med QE-programmet. Strategin måste överväga tekniska mönster och definiera hur du går in på marknaden, säger: Jag köper bara motstånd på bearish marknader eller säljer support på hausse marknader. Strategin måste definiera din risk tolerans, säger: Jag engagerar mig bara på marknaden om jag mitt stopp är hälften av min potentiella vinnares storlek. Startgyen måste anta till ny information, säger: Jag är inte längre hausse på US-dollar som FED sänkte räntesatser etc. Strategin måste vara enkel och konsekvent. Försök att börja små och förbättra din strategi. Undvik över att komplicera det. Välj ett mönster och handla bara det tills du ser det med dina ögon stängda. 537 Visningar mitten Inte för reproduktion3 Saker jag önskar att jag visste när jag började handel Forex Trading Forex är inte en genväg till omedelbar rikedom. Överdriven hävstång kan vända vinnande strategier till förlorare. Retail sentiment kan fungera som ett kraftfullt handelsfilter. Alla kommer till Forex marknaden för en anledning, som sträcker sig mellan enbart för underhållning att bli en professionell näringsidkare. Jag började att sträva efter att vara en full-time, självförsörjande Forex-handlare. Jag hade lärt mig den perfekta strategin. Jag spenderade månader på att testa det och backtests visade hur jag kunde göra 25 000-35 000 per år av ett 10 000 konto. Min plan var att låta mitt konto förena tills jag var så bra, jag skulle inte behöva jobba igen i mitt liv. Jag var dedikerad och jag förpliktade mig till planen 100. Sparar dig detaljerna, min plan misslyckades. Det visar sig att handel 300k mycket på ett 10.000 konto är inte särskilt förlåtande. Jag förlorade 20 av mitt konto i 3 veckor. Jag visste inte vad som slog mig. Någonting var fel. Lyckligtvis slutade jag att handla på den tiden och hade turen att landa ett jobb hos en Forex-mäklare, FXCM. Jag tillbringade de närmaste åren jobbar med handlare runt om i världen och fortsatte att utbilda sig själv om Forex-marknaden. Det spelade en stor roll i min utveckling att vara den näringsidkare jag är idag. 3 års lönsam handel senare, det var ett nöje att gå med i teamet på DailyFX och hjälpa människor att bli framgångsrika eller mer framgångsrika näringsidkare. Poängen med att jag berättar för denna berättelse är att jag tror att många näringsidkare kan relatera till att börja på denna marknad, inte se de resultat som de förväntade sig och inte förstod varför. Det här är de 3 sakerna jag önskar visste när jag började handla Forex. 1 ndash Forex är inte en få rik snabb möjlighet I motsats till vad yoursquove läser på många webbplatser över hela webben, kommer Forex trading inte att ta ditt 10.000 konto och göra det till 1 miljon. Mängden vi kan tjäna bestäms mer av hur mycket pengar vi riskerar i stället för hur bra vår strategi är. Det gamla ordspråket ldquoIt tar pengar för att göra moneyrdquo är en exakt, inklusive Forex trading. Men det betyder inte att det inte är en bra satsning trots allt, det finns många framgångsrika Forex-handlare där ute som handlar om att leva. Skillnaden är att de långsamt har utvecklats över tid och ökat sitt konto till en nivå som kan skapa en hållbar inkomst. Jag hör om handlare hela tiden att rikta 50, 60 eller 100 vinst per år, eller till och med per månad, men den risk de tar på kommer att vara ganska lik den vinst de riktar mot. Med andra ord, för att försöka göra 60 vinst på ett år, är det inte orimligt att se en förlust på cirka 60 av ditt konto under ett visst år. Men Rob, jag handlar med en kant, så jag riskerar inte så mycket som jag potentiellt kan tjäna du kan säga. Det är ett sant uttalande om du har en strategi med en handelskant. Din förväntade avkastning ska vara positiv. Men utan hävstång kommer det att bli en relativt liten mängd. Och i tider med otur kan vi fortfarande ha förlorade strimmor. När vi kasta hävstångseffekt i blandningen, det är hur handlare försöker rikta sig till de stora vinsterna. Vilket i sin tur är hur handlare kan producera för stora förluster. Hävstångseffekt är fördelaktig, men inte när det kan göra en vinnande strategi till en förlorare. 2 Hävstång kan orsaka en vinnande strategi för att förlora pengar Det här är en lektion som jag önskar att jag hade lärt mig tidigare. Överdriven hävstång kan förstöra en annars lönsam strategi. Låt oss säga att jag hade ett mynt som när huvuden slogs, skulle du tjäna 2, men när svans träffades skulle du förlora 1. Vill du vända det myntet mitt gissning är absolut att du skulle vända det myntet. Youd vill vända det om och om igen. När du har 5050 chans mellan att göra 2 eller att förlora 1, är det en bra möjlighet att du accepterar. Nu kan vi säga att jag har samma mynt, men den här gången om huvuden träffas, skulle du tredubblera din nettovärde, men när svans träffades skulle du förlora varje egendom du äger. Skulle du vända det myntet mitt gissning är det du inte skulle för att en dålig flip av myntet skulle förstöra ditt liv. Även om du har exakt samma procentuella fördel i det här exemplet som exemplet ovan, skulle ingen i sitt rätta sinne vända detta mynt. Det andra exemplet är hur många Forex-handlare ser sitt handelskonto. De går all-in på en eller två affärer och slutar förlora hela kontot. Även om deras affärer hade en kant som vårt myntflipande exempel, tar det bara en eller två oturliga affärer att torka ut dem helt. Så här kan hävstångseffekt göra att en vinnande strategi förlorar pengar. Så hur kan vi fixa detta? En bra start är att använda inte mer än 10x effektiv hävstångseffekt. 3 Användning av sentiment som en guide kan luta oddsen i din favör Den tredje lektionen som Ive lärt sig borde inte bli någon överraskning för dem som följer mina artiklar. Med hjälp av det spekulativa sentimentindexet (SSI). Ive har skrivit många artiklar om detta ämne. Det är det bästa verktyget Ive någonsin använt och är fortfarande en del av nästan varje handelsstrategi jag använder, dagens. SSI är ett gratis verktyg som kan hittas här som berättar hur många handlare är långa jämfört med hur många handlare som är korta varje större valutapar. Det var tänkt att användas som ett kontrarindex där vi vill göra motsatsen till vad alla andra gör. Använda det som riktningsfilter för mina affärer har gjort min handels karriär helt om. Lär av mina misstag Om jag skulle kunna berätta för mitt yngre själv 3 saker innan jag började handla Forex, skulle det vara den lista jag skulle ge. Jag hoppas att de hjälper din handel så mycket som det hjälpte min. --- Skriven av Rob Pasche DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaderna. Fråga ditt jobb att handla aktier Trading är ofta betraktad som ett högt hinder-till-fält, men det här är helt enkelt inte Fallet på dagens marknad. Nu kan alla med ambition och tålamod handla, och göra det för att leva, även med lite eller inga pengar. Låter fantastiskt Det är, och det finns så många alternativ som är tillgängliga för personer som vill ha tid att lära sig. New Era of Trading Förändringar i teknik och ökande volymer på börserna har medfört ett antal väldigt låga hinder för handel inom handeln. I vissa fall behövs inget personligt kapital, och i andra fall krävs en liten del av kapitalet för att komma igång för att verifiera ditt engagemang för handel. Med marknader som är så länkade, öppnar den alltid handelstiden någonstans på klotet, och många av dessa marknader kan nås relativt enkelt. Det betyder att även personer som har heltidsjobb eller barn hemma kan handla - det handlar bara om att hitta rätt marknad och möjlighet. Det här är inte att säga att handel är en enkel affär - det kan vara väldigt svårt att stanna kvar på lång sikt. När vi tittar på några olika handelsalternativ som finns på dagens marknad ser du att du kan komma in på marknaden, men din slutliga framgång beror på dig. Vi kommer att titta på dessa alternativ djupt för att se vad de erbjuder karriärvisa, eller om de helt enkelt kan användas för att generera extra inkomster. Alternativen Tillgängliga personer tycker ofta att heltidshandlare med avancerade grader och en hög stamtavla bara arbetar för investeringsbanker. Lika lika vanligt är tanken att du behöver handel med stora mängder kapital och förbruknings tid för handel. Det är förmodligen sant att man går in i en investeringsbank eller på en större institutionell handelshöjd. Du måste ha kontakter eller en framstående pedagogisk bakgrund som skiljer dig åt. Därför kommer detta alternativ inte att fokuseras på. I den här artikeln kommer vi att fokusera på hur den genomsnittliga personen, med omfattande eller väldigt liten handelserfarenhet, kan komma in i handeln och skapa välstånd. Handel självständigt Det första alternativet, och troligtvis det enklaste eftersom det är så flexibelt och kan formas runt vardagen, handlar hemifrån. Dagshandelsköp från hemmet är dock också en av de mest kapitalintensiva arenorna. Detta beror på att det minsta kapitalkravet för en näringsidkare som är utsetts som en mönsterdagsförare är 25 000, och detta belopp måste bibehållas hela tiden. Om handlarens konto faller under detta minimum, kommer han eller hon inte att tillåtas att handla till dess att minsta kapitalnivå återställs antingen genom att deponera kontanter eller värdepapper. Därför måste potentiella näringsidkare vara medvetna om de övriga marknaderna som kräver mindre kapital och har lägre hinder. Valutamarknaden (valutamarknaden) eller valutamarknaden erbjuder ett sådant alternativ. Konton kan öppnas för så lite som 100 och med hävstångseffekt. En stor del av kapitalet kan styras med denna lilla summa pengar. Denna marknad är öppen 24 timmar om dygnet under veckan och ger därigenom ett alternativ till dem som inte kan handla under ordinarie öppettider. Kontraktet för skillnad (CFD) har också expanderat. En CFD är ett elektroniskt avtal mellan två parter som inte innebär ägande av den underliggande tillgången. Detta gör att vinster kan fångas för en bråkdel av kostnaden för att äga tillgången. Som med forexmarknaden. CFD-marknaden ger stor hävstångseffekt, vilket innebär att mindre kapitalmängder behövs för att komma in på marknaden. Börsen kan också handlas med en CFD. Medan beståndet aldrig ägs, tillåter kontraktet att vinstförluster ska skördas från att spekulera på de underliggande aktierna eller indexen genom att spegla dess rörelse. Hög hävstång betyder högre risk. Men om en näringsidkare inte har en stor del av kapitalet, kan denna marknad fortfarande föras in med mycket låga hinder. Att utbilda sig på de risker som är involverade och bygga en stark handelsplan är absoluta måste innan man deltar i någon handelsaktivitet, men när du är högt utnyttjad blir det ännu viktigare. Proprietära handelsföretag Proprietära handelsföretag har blivit mycket attraktiva med sina träningsprogram och lågavgiftskonstruktioner. Om idén att handla hemifrån inte vädjar till dig, kan du arbeta på ett handelsgolv kanske. Under detta system är näringsidkaren försedd med fast kapital (eller hyrdat kapital) för handel och risken drivs delvis av företaget. Medan personliga disciplin fortfarande är mycket krävande, tar handel för ett företag en del av vikten av en handlare axlar. Att arbeta för ett företag kan också kräva att arbeta på ett kontor under marknadsförtiden, även om vissa företag tillåter att handlare ska handla på distans hemifrån. Förmånerna att arbeta med ett handelsföretag kan innefatta gratis utbildning, omgiven av andra framgångsrika näringsidkare. Ständiga handelsideer, kraftigt reducerade avgifter och provisioner, tillgång till kapital och resultatövervakning. Många proprietära handelsföretag kommer att acceptera människor som har visat initiativ i sina bakgrunder och har viss utbildning på sitt tidigare område. Detta beror på att företaget kan övervaka en handlare risk, och de som inte visar löftet kan släppas med mycket liten total förlust för företaget. Betalning i ett företag baseras på prestanda och är normalt en procentuell utbetalning av ditt nettoresultat efter avgifter. Vissa licensieringar kan krävas, men det är inte alltid fallet beroende på företagets struktur. Genomgången av serie 7-examen innebär att det finns fler företag med vilka du är tillgänglig för handel. Varje företag fungerar lite annorlunda, så hitta en som passar dina behov, personlighet och omständigheter. Vissa kräver att du använder något av ditt eget kapital. Om du söker en lista över proprietära handelsföretag, kommer du att kunna se vad som är tillgängligt för dig. Bottom Line När du har bestämt vilken handelsmetod som passar dig bäst, är nästa steg avgörande. Om handel från hemmet är huvudintresset, måste du bestämma vilka marknader du ska handla med baserat på din kapital och dina intressen. Du måste då göra en omfattande handelsplan. Vilket också är en affärsplan (handel är nu din verksamhet) och bestämmer hur du kommer att fungera som näringsidkare. Därifrån utforska olika online-mäklare och jämför vad de erbjuder. Sök efter en mentor eller någon som hjälper dig. Då är det dags att börja handla. Artikel 50 är en klausul i EU-fördraget som beskriver de åtgärder som ett medlemsland måste vidta för att lämna Europeiska unionen. Storbritannien. Beta är ett mått på volatiliteten, eller systematisk risk, av en säkerhet eller en portfölj i jämförelse med marknaden som helhet. En typ av skatt som tas ut på kapitalvinster som uppkommit av individer och företag. Realisationsvinster är vinsten som en investerare. En beställning att köpa en säkerhet till eller under ett angivet pris. En köpgränsorder tillåter näringsidkare och investerare att specificera. En IRS-regel (Internal Revenue Service Rule) som tillåter utbetalningar från ett IRA-konto i samband med straff. Regeln kräver det. Varför Vi från den senaste tekniken för att skydda dina pengar ser varför var den bästa handelspartnern. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd är reglerad av Financial Conduct Authority i Storbritannien. Kontakta oss Lämna feedback, ställa frågor, ringa på vårt kontor eller ring oss bara. Nyheter Kolla senaste nyheterna om vårt företag, evenemang, handelsvillkor mer. Testimonials Se feedback vi får från kunder som handlar Forex CFD på våra riktiga konton. Partnerskap Förbättra din lönsamhet med Admiral Markets - din betrodda och föredragna handelspartner. Karriär Vi är alltid på utkik efter att lägga till ny talang till vårt internationella team. Vårt team Admiral Markets sätter dig först. Lär vilka vi är, vad vi gör och matcha ansikten mot namnen på vårt hjälpsamma och vänliga lag. Orderkvalitetsbeställning Läs om vår teknik och se vår kvalitetsrapport för månadens utförande. Kontotyper Välj ett konto som passar dig bäst och börja handla idag. Demokonto Ett demokonto ger dig möjlighet att uppleva riskfri Forex CFD-handel och testa dina strategier på finansmarknaden. Dokument Bekanta dig med våra affärspraxis, dokumentöppningsprocedurer. Inbetalningar av utbetalningar Se hur du insätter eller tar ut pengar från ditt handelskonto. Handelsräknare Beräkna din marginal, vinst eller förlust jämföra resultaten av dina Forex CFD-affärer före handel. MetaTrader 4 Ladda ner MetaTrader 4, den mest kraftfulla och användarvänliga plattformen för Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Hämta MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform för Forex CFD-handel. Läs mer om detta plugin och dess innovativa funktioner. MT4 WebTrader Använd MT4 webbhandel med vilken dator eller webbläsare som helst (ingen nedladdning behövs). MetaTrader 5 Ladda ner MetaTrader 5, den nya och förbättrade plattformen för Forex CFDs trading. Grundläggande analys Ekonomiska händelser påverkar marknaden på många sätt. Ta reda på hur kommande händelser sannolikt påverkar dina positioner. Tekniska analyser Diagram kan visa trenden, men analys av indikatorer och mönster av experter förutspår dem. Se vad statistiken säger. Våganalys Bestäm sannolika priszoner efter vågmönster baserat på extremiteter hos handlarepsykologi med Elliot-våganalys Forex Calendar Det här verktyget hjälper handelsmän att hålla reda på viktiga finansiella meddelanden som kan påverka ekonomin och prisutvecklingen. Autochartist Hjälper dig att ställa in lämpliga exitnivåer på marknaden genom att förstå förväntad volatilitet, effekter av ekonomiska händelser på marknaden och mycket mer. Traders Blog Följ vår blogg för att få de senaste marknadsuppdateringarna från professionella handlare. Marknadsvärmekarta Se vilka som är de bästa dagliga flyttarna. Rörelse på marknaden lockar alltid intresse från handelssamhället. Market Sentiment Dessa widgets hjälper dig att se korrelationen mellan långa och korta positioner som innehas av andra handlare. Forex CFD Webinars Tune in och titta på experter täcka handelsrelaterade ämnen. Lär dig grunderna eller få inkompetens per vecka. FAQ Få dina svar på de vanliga frågorna om våra tjänster och finansiell handel. Traders Ordlista Finansmarknaderna har sin egen lingo. Lär dig villkoren, eftersom missförstånd kan kosta dig pengar. Forex CFD Seminarier Expand din Forex och CFD Trading Knowledge genom att gå med i ett av våra seminarier. Hålls av handelspersonal. Riskhantering Riskhantering kan förhindra stora förluster i Forex och CFD-handel. Lär dig best practice risk och trade management, för framgångsrika Forex och CFD affärer. Artiklar Tutorials Från Forex och CFD basics till avancerade handelsemner, erbjuder dessa avsnitt dig användbara insikter på handel. Noll till hjälte Starta din väg till förbättring idag. Vårt gratis Zero to Hero-program kommer att navigera dig genom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjäna pengar på din Forex och CFD-handel med Admiral Club poäng. ForexBall Handelstävlingen med en årlig prispott på 541.000. Spela för skojs skull, lär dig för riktigt med detta handelsmästerskap. Personligt Erbjudande Om du är villig att handla med oss, är vi villiga att göra dig ett konkurrenskraftigt erbjudande. Forex Trading Forex Riskvarning: Valutahandel eller kontrakter för marginalskillnader medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns en möjlighet att du kan hålla en förlust som är lika med eller större än hela din investering. Därför borde du inte investera eller riskera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör se till att du förstår alla riskerna. Innan du använder Admiral Markets UK Ltd tjänster, bekräfta riskerna i samband med handel. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd rekommenderar dig att söka råd från en oberoende finansiell rådgivare. Admiral Markets UK Ltd ägs helt av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS är ett holdingbolag och dess tillgångar är ett bestämmande kapitalandel i Admiral Markets AS och dess dotterbolag, Admiral Markets UK Ltd och Admiral Markets Pty. Alla referenser på denna webbplats till admiral Markets hänvisar till Admiral Markets UK Ltd och dotterbolag till Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. är registrerad i England och Wales under Companies House. Registreringsnummer 08171762. Företagsadress: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannien.

No comments:

Post a Comment